Uppgraderat till hundDax för promenad, på arbetstid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppgraderat till hundDax för promenad, på arbetstid![]()
Nä chefernas hund som utsett mig till den som ska gå med henneUppgraderat till hund?
Kör Mile och cylinda, skönt att slippa strulLångt OT inlägg!
Om jag skulle köpa tvättmaskin i dag hade jag gjort så här.
Börjat ringa runt och hört om nån osåld svensktillverkad Cylinda fanns kvar nånstans.
Dom hade så många bra egenskaper som gjorde dem odödliga. Yttre tvätt-trumma i rostfritt, alla andras är i plast, utom Mieles som gör den i nylon.
I tvätttrumman finns det valkar som gör så att tvätten åker med runt i maskinen, i Cylindan går det att ta bort dem, därunder finns det inspektionsluckor så att man själv kan ta bort BH-byglar eller annat som fastnat.
Får man intevtag på en Cylinda, köper man en Miele!
Dyrt men bra!
Inte lika 240 som cylindan, mera Mercedes över dom!
Tack!Satan vad snygg Squale. Vad är det för band du kör med den?
Reagerade också på Tropic-bandet!Tack!Bandet är ett Tropic från Zuludiver och spännet är ett originalspänne från Squale som satt på gummit som kom med när jag köpte klockan. Passade perfekt på det bandet.
![]()
Tycker det passar perfekt på denna också eftersom klockan har en boett som är väldigt retro.Reagerade också på Tropic-bandet!
Snyggt och passar perfekt på dykare!![]()
Absolut!Tycker det passar perfekt på denna också eftersom klockan har en boett som är väldigt retro.![]()
Det tycker jag, kan bli riktigt snyggt!Absolut!
Hade Tropic på min första dykare köpt 1984, sjukt bekvämt!
Ska smacka dit ett på expyn!![]()
Ja den trivs i solen, håller med dig! Bästa 33mm jag burit.Den är ju fruktansvärt bra!
Ännu bättre i ljuset från den lågt stående solen
Då blir ju ljuset lite rödare, det tjänar den klockan på!
Ah, grymt bra!Tack!Bandet är ett Tropic från Zuludiver och spännet är ett originalspänne från Squale som satt på gummit som kom med när jag köpte klockan. Passade perfekt på det bandet.
![]()