Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!![]()
Dricker kaffe med nya helguldaren.
Dagens första riktiga kopp kaffe intas på jobbet. Trasig Nespresso och inget bryggkaffe hemma - tro det eller ej men nästan värre än att vara utan KS...
![]()
Ska räkna när jag kommer hem.Grattis!
Hur många Casio har du nu?
Edit: jajagvet, hur många renar har en Same...
#blevkaffesugen
Den ser snäll ut iafNä chefernas hund som utsett mig till den som ska gå med henne
Den är på gränsen till löjligt snällDen ser snäll ut iaf![]()
Jag skäms, men lovar bot och bättring. Faktum är att min hustru var i chock över att jag inte köpt ny maskin idag. (Lämning och hämtning av barn samt arbete att sköta var tydligen inte godtagbara ursäkter....Orutinerat, trodde alla hade en backupNespresso i garderoben.
![]()
Nu är det dags för en Dharkan.![]()
Hade det inte varit bättre med en pitekvarting istället för damdricka?![]()
Härligt att vakna upp av att budfirman plingar på dörren med paket. Nu är vinkylen lycklig igen.
Funkar...Testar lumen
![]()
Ska TT.n väck eller behålls den?Inväntar en annan KS’are,snart nytt på armen
![]()
Haha, ja den lyser på!Funkar...![]()
Grattis!Tar mig en födelsedags-GT.
![]()
Hehe , vad är pitekvarting för nått ?Hade det inte varit bättre med en pitekvarting istället för damdricka?