• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Överlevde gårdagens 25 års kallas men bara knappt, mår mindre bra idag :dead:
IMG_20190210_081503.jpg
Passa på och njut :) om 10 år är det värre ;)
 

llesurk

Vacheron
2-Faktor
Idag är det 2 år sedan jag förlorade min bästa vän Rumble. 10 år blev han och det går inte en dag som jag saknar honom... idag tänder jag ett ljus för honom
IMG_3966.JPG

Rumble med en PAM372
Det är oerhört smärtsamt!! Vi tog bort vår hund för flera år sedan och det gör fortfarnade ont, man får tänkta på alla fina och trevliga stunder man fått haft och glädjen att man fått dela dem med ett så fint djur!
Vår hund vi har nu fyllde 9 år nyss så jag börjar förbereda mig på det. Går inte att förstå om man inte haft en väldigt nära relation med ett djur som betytt mycket för en.
Så förstår nog dina känslor... ta hand om dig och tänk på fina minen idag!
 

donpasta

Panerai
Det är oerhört smärtsamt!! Vi tog bort vår hund för flera år sedan och det gör fortfarnade ont, man får tänkta på alla fina och trevliga stunder man fått haft och glädjen att man fått dela dem med ett så fint djur!
Vår hund vi har nu fyllde 9 år nyss så jag börjar förbereda mig på det. Går inte att förstå om man inte haft en väldigt nära relation med ett djur som betytt mycket för en.
Så förstår nog dina känslor... ta hand om dig och tänk på fina minen idag!

Tack för omtanken :(
 

Husse

Patek
Idag är det 2 år sedan jag förlorade min bästa vän Rumble. 10 år blev han och det går inte en dag som jag saknar honom... idag tänder jag ett ljus för honom
IMG_3966.JPG

Rumble med en PAM372

Det är oerhört smärtsamt!! Vi tog bort vår hund för flera år sedan och det gör fortfarnade ont, man får tänkta på alla fina och trevliga stunder man fått haft och glädjen att man fått dela dem med ett så fint djur!
Vår hund vi har nu fyllde 9 år nyss så jag börjar förbereda mig på det. Går inte att förstå om man inte haft en väldigt nära relation med ett djur som betytt mycket för en.
Så förstår nog dina känslor... ta hand om dig och tänk på fina minen idag!
Usch!
Min bästa kompis Izak, fyllde 14 i januari. Han har problem med njurarna och har tacklat av jättemycket på bara ett par veckor, han har fortfarande livsgnistan kvar men vi tar varje dag i sänder!
C2B198C5-4F99-4CD0-A756-BE1124EFF1C4.jpeg

Nyss plockade han fram en ostboll ur en påse som blev kvar efter Mello i går kväll ;)
8A1CDF7B-7C8B-4B64-8A26-58B1706D49E6.jpeg

Kommer att bli tomt på min vänstersida i sängen framöver. Tur att vi har massor av minnen.
 

donpasta

Panerai
Usch!
Min bästa kompis Izak, fyllde 14 i januari. Han har problem med njurarna och har tacklat av jättemycket på bara ett par veckor, han har fortfarande livsgnistan kvar men vi tar varje dag i sänder!
C2B198C5-4F99-4CD0-A756-BE1124EFF1C4.jpeg

Nyss plockade han fram en ostboll ur en påse som blev kvar efter Mello i går kväll ;)
8A1CDF7B-7C8B-4B64-8A26-58B1706D49E6.jpeg

Kommer att bli tomt på min vänstersida i sängen framöver. Tur att vi har massor av minnen.

Tack för omtanken och ja njut av varje sekund du kan nu för sen är saknaden väldigt jobbig vissa dagar och andra dagar bättre...

Lider verkligen med dig!skänker dig en tanke när jag nu stryker min hund över ryggen!:oops:

Tack för omtanken och ja njut nu och ta dig tid för din vän och njut av tiden tillsammans!
 
Topp