• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

bbits

Ordförande i KS Platina Club
Pledge Member
2-Faktor
Packar upp veckans matlada

IMG_0007.JPG
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Idag är det 2 år sedan jag förlorade min bästa vän Rumble. 10 år blev han och det går inte en dag som jag saknar honom... idag tänder jag ett ljus för honom
IMG_3966.JPG

Rumble med en PAM372
Förstår precis saknaden, den är stor efter en älskad hund. Min förra blev 10 år, nuvarande fyller 13 i september. Ännu så är han pigg som en mört. Men förmodligen, ...så är det min sista. Så blir det nog, även om jag alltid kommer att vilja ha hund.
 

donpasta

Panerai
Förstår precis saknaden, den är stor efter en älskad hund. Min förra blev 10 år, nuvarande fyller 13 i september. Ännu så är han pigg som en mört. Men förmodligen, ...så är det min sista. Så blir det nog, även om jag alltid kommer att vilja ha hund.

jag älskar hundar och har alltid haft hund sedan jag var typ 20 år men efter Rumble gick bort har jag inte kunnat tänka tanken på skaffa en ny för han var helt underbar... kunde prata med honom och han svarade. behövde ibland bara titta på honom och inte säga något så visste han vad jag ville... Om jag kommer till himlen så vill jag att han väntar på mig och finns han inte där så då vill jag inte vara där heller...
 

Husse

Patek
jag älskar hundar och har alltid haft hund sedan jag var typ 20 år men efter Rumble gick bort har jag inte kunnat tänka tanken på skaffa en ny för han var helt underbar... kunde prata med honom och han svarade. behövde ibland bara titta på honom och inte säga något så visste han vad jag ville... Om jag kommer till himlen så vill jag att han väntar på mig och finns han inte där så då vill jag inte vara där heller...
Han väntar här, liksom alla våra vänner från djurriket gör! :heart:
492941E0-5881-4F55-8804-EDBD189E9E83.jpeg

På andra sidan bron ligger Regnbågslandet!
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Idag är det 2 år sedan jag förlorade min bästa vän Rumble. 10 år blev han och det går inte en dag som jag saknar honom... idag tänder jag ett ljus för honom
IMG_3966.JPG

Rumble med en PAM372
Vet vad du går igenom, snart 4 år sen min älskade Gissmo (jakt labrador) lämnade mig för att fara vidare till hund himlen. Var med mig från att jag var 7 tills en månad innan min 18 års dag, kommer nog aldrig träffa en lika lojal hund igen. Riktig krigare var han också, slogs med svin så fort han fick chansen, bästa han visste..
Hoppas att du någon dag kan älska en hund så igen.
Screenshot_20190210_171930_com.facebook.katana.jpg

En bild från sista tiden i hans liv :(
Screenshot_20190210_173724_com.facebook.orca.jpg
 

donpasta

Panerai
Han väntar här, liksom alla våra vänner från djurriket gör! :heart:
492941E0-5881-4F55-8804-EDBD189E9E83.jpeg

På andra sidan bron ligger Regnbågslandet!

Det hoppas jag verkligen :(

Vet vad du går igenom, snart 4 år sen min älskade Gissmo (jakt labrador) lämnade mig för att fara vidare till hund himlen. Var med mig från att jag var 7 tills en månad innan min 18 års dag, kommer nog aldrig träffa en lika lojal hund igen. Riktig krigare var han också, slogs med svin så fort han fick chansen, bästa han visste..
Hoppas att du någon dag kan älska en hund så igen.
Screenshot_20190210_171930_com.facebook.katana.jpg

En bild från sista tiden i hans liv :(
Screenshot_20190210_173724_com.facebook.orca.jpg

tack för omtanken :( ibland känns det som hjärtat gick lite sönder när Rumble gick bort... första gången som jag kände så även om jag förlorat vänner och familjemedlemmar så kändes Rumble värst utan tvekan!
 
Topp