Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja, PWO i kaffet med en skvätt rom då klarar man vilken dag som helst (sen vill då verkligen piggna till kör du en redbull vodka snabbt på det!!)..Är man sliten om man börjar dagen med PWO istället för kaffe utan att ens gå och träna. Allt föra att klara av dagen!![]()
![]()
Vad är det som får dig att tro det?Kanske en dum fråga men vad jobbar du med? Det ser intressant ut!
Dagens går till garagetbild!
Det blir ljusare för varje dag!![]()
![]()
![]()
Hahaha! Det låter som en magisk kombo!Nja, PWO i kaffet med en skvätt rom då klarar man vilken dag som helst (sen vill då verkligen piggna till kör du en redbull vodka snabbt på det!!)..![]()
Haha ok! Jag drömde mig bort och trodde att du satt på någon ledningscentral för stridsflygplan.Vad är det som får dig att tro det?Jag är systemförvaltare på ett logistikbolag så mindre spännande än så blir det nog inte.
![]()
Är det en sån där Brajtling?Fick besök av vår tekniska inspektör.
![]()
Det närmsta jag kommer några flygplan i mitt arbete är det som flyger runt i min Seiko-klocka som jag har på skrivbordet.Haha ok! Jag drömde mig bort och trodde att du satt på någon ledningscentral för stridsflygplan.![]()

Haha ok då! Glorifierad IT-nörd låter ju inte helt fel tycker jag!Det närmsta jag kommer några flygplan i mitt arbete är det som flyger runt i min Seiko-klocka som jag har på skrivbordet.Annars är jag mest en glorifierad IT-nörd.
![]()
”When in Göteborg...”Är det en sån där Brajtling?
Vad drömmer man om ifall man redan har en Ultraman?sitter och drömmer på jobbet![]()
Vad drömmer man om ifall man redan har en Ultraman?![]()
Nä, sämre jobb kunde man haft och jag trivs ändå ganska bra.Haha ok då! Glorifierad IT-nörd låter ju inte helt fel tycker jag!

Hahaha!”When in Göteborg...”![]()
Stort grattis! Det där saknar man, det var många år sedan men det känns som igår man tog på sig den på huvudet.Baskerprovet avklarat förra veckan, nu bär det av för lite skön högvakt.![]()