Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert! (även om jag inte gillar snö)Snöat i 2 dagar men idag ska förhoppningsvis solen dyka upp
Snyggt ! GrattisVa fan hände nu? Köpte visst min första AP![]()
![]()
TackSnyggt ! Grattis![]()
Ja, har själv vart sugen på en sån länge men har lite svårt för klockor på länk utan microjoustering. men rent estetiskt är den ju jävligt svårslagenTackFår se om man fastnar för den.
Det var ett tag sedan man fick basker, typ 23Baskerprovet avklarat förra veckan, nu bär det av för lite skön högvakt.![]()
Det gör ont i mina ögon!Ligger vid poolen
![]()
Har också problem med klockor utan micro, för jag pendlar så mycket i vätska. Men jag ska iaf ge denna en ärlig chans ett par veckor.Ja, har själv vart sugen på en sån länge men har lite svårt för klockor på länk utan microjoustering. men rent estetiskt är den ju jävligt svårslagen![]()
Stackars er!Inte riktigt lika mycket snö här i Skåneland, känns som våren är på väg
![]()
Samma för mig. Jaa dendär ju så jäkla snygg så man vill ju att det ska funkaHar också problem med klockor utan micro, för jag pendlar så mycket i vätska. Men jag ska iaf ge denna en ärlig chans ett par veckor.
Lyckats få till det skapligt på min Batman med super jubilee. Dock blir den lite för slapp ibland.Samma för mig. Jaa dendär ju så jäkla snygg så man vill ju att det ska funkalänken är ju jävligt bra i övrigt så hoppas det funkar
![]()