• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

DSC_0473.JPG
Onsdagen den 1:e? :D
Gör om och gör rätt!
 
Jäkligt trevlig DS first :) Var min första riktiga klocka fast ej kronografvarianten. Nu har min far den, dags hitta ett byte han gillar så jag får tillbaka den (sälja går ju inte för sig enligt han) :D
Tack, ja jag föll direkt. Skulle egentligen in och köpa en dressklocka men kunde inte motstå frestelsen! Haha, nej det låter ju inte som en klocka man ska sälja, som det känns nu kommer denna inte heller bli såld :)

Tack, ja den grå bezelen gör sig väldigt bra tillsammans med den svarta tavlan tycker jag!
 
Igår pratade jag om att det skulle utforskas...Och det slutade med närkontakt av tredje graden. En handledsfrontalkrock med min kolegas Oris gav min stackars Exp1 men för livet! Rakt över Akilleshälen, luggens spets! Jag är ingen Battle-skars-lover så idag sörjer jag med DJ Rocka... Surt som fan. :-(
image.jpg

image.jpg

Fan vad tråkigt! Blir imovane för att sova inatt:(
 
Tillbaka
Topp