• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg


Bild från förra veckan. Ur & Penn hade rea! Gäller att passa på...
 
Men den andra är ju en av de två "officiella" bondvarianterna. Jag känner mig lite som Bond idag. Eller jag vill känna mig som Bond. Eller jag vill att andra ska tänka, wow, där kommer Bond och går som en vanlig människa. Kanske kommer dom fram och vill prata? Då ska jag säga; Hej, mitt namn är...

Jag vet, har också en sådan rem liggandes. Den ser i ärlighetens namn bättre ut i lådan än på en klocka, har bara haft min på ett par gånger men den åker lika snabbt av igen...

Edit: vad är ditt namn då, Blofeldt?
 
Jag vet, har också en sådan rem liggandes. Den ser i ärlighetens namn bättre ut i lådan än på en klocka, har bara haft min på ett par gånger men den åker lika snabbt av igen...

Edit: vad är ditt namn då, Blofeldt?

My namne is Penny, but for you, Mrs Moneypenny..;)

Jag brukar köra mitt Bondsnöre på min SMP GMT då den fångar upp det röda, men den är ju såld. Här finns ju inget rött så jag vet inte. Kanske har du rätt..?
 
Ensam i garaget borta från familjen känner jag kan vara mig själv med en Norrlands Guld och min Puch Dakota. :D

WP_20140702_006.jpg


Observera Jonsered i bakgrunden. :)
Gillar på allvar, börjar bli bra sugen på en moped, aldrig ägt någon, men moppe är helrätt! På ngt konstigt sätt, mer sugen nu vid 35 än vid 15:)
 
Tillbaka
Topp