• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

NRE

Vacheron
2-Faktor
Samlar kraft för att hämta barn på förskola
IMG_20190318_162728485.jpg
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
För en vecka sedan gick en spring bar upp och kunde inte hittas igen. Då jag var i en liten by i Sri Lanka fanns inte heller några klockbutiker som kunde hjälpa till. Idag kom jag dock till Colombo och äntligen hittade jag en butik som kunde hjälpa till. Känns brutalt skönt att kunna ha klockan tillbaka på armen igen, man känner sig helt naken utan den
20190312_154512.jpg
20190318_191752.jpg
20190312_154512.jpg
Reser du utomlands utan extra bandstift? Vansinne ;)
 

Emil4

Cartier
Efter 8(!) smällar på nacke/hals/huvud så vet jag att besöket på sjukhuset är guld värt!
Låt dom inte snåla med undersökningarna!
Gör ALLT!
Ett måste om du får problem om 1-15 år efteråt!
Håller tummarna!
Ja men får fan va försiktig med nacken, sambons pappa sa samma sak, han fick problem 10 år efter en smäll.
 

Husse

Patek
Denna var ute till salu för jag kände att jag en klocka för mycket. Drog tillbaka den nu och det känns faktiskt bra :) grym klocka så lite längre samvaro skall vi väl ändå ha? Men jag har väl fortfarande en klocka för mycket o_O
B7052757-ACAE-492C-A798-8AFD42995234.jpeg
Det är ju en gammal sanning att lagom storlek på samlingen är, nuvarande antal plus en, klocka, katt, veteranbil osv! :)
 
Topp