• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Mange80

Omega
På bussen in till ett par måndags öl.....
20190318_184505.jpg
 

Husse

Patek
Skivtips från M-hyllan i morgon @jabla, dock inte Glen Millers orkester men möjligen en avlägsen släkting. Har föresten just lärt mig att Glen Miller var från USA och inte Göteborg som jag alltid trott ... :D
Tudor BB58 2019-03-18 (CD'n).jpg
Ok, svårt att gissa i kväll!
Du har ju koll på alfabetet och på att sortera på efternamnet!
Detta ger att det INTE är Mange Schmidt, ej heller Magnus Uggla!
Om Miriam Bryant hade haft ett efternamn på M, hade det kunnat vara hon...
Nej, det är nog Maroon 5 :)
 

Husse

Patek
Väntar på att få gå och lägga oss.
image.jpg

Kännes oss extremt pretto:
Dricker vin, lyssnar på klassisk musik och läser knepiga ryska författare.
WTF?!?! När fan hände det här?!
OWG, jag säger bara OWG!
Din hjärna håller på att koppla ner och förstöras av sk armtristress!
Nu söker den desperat efter andra otium som kan inspirera och locka till missbruk!
Nu har du kommit till kulturstadiet, snart kommer du in på dom tunga grejorna diktsamlingar av Kristina Lugn, Staffan Westerbergs memoarer. Sista stadiet är tydligen att sitta och ropa efter Horace Engngdahl i hans trappuppgång!
BYT KLOCKA NU! :D
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
OWG, jag säger bara OWG!
Din hjärna håller på att koppla ner och förstöras av sk armtristress!
Nu söker den desperat efter andra otium som kan inspirera och locka till missbruk!
Nu har du kommit till kulturstadiet, snart kommer du in på dom tunga grejorna diktsamlingar av Kristina Lugn, Staffan Westerbergs memoarer. Sista stadiet är tydligen att sitta och ropa efter Horace Engngdahl i hans trappuppgång!
BYT KLOCKA NU! :D
Det är ute med mig :pompus:
 
Topp