Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har säkert tröttnat på den om en vecka eller såMums kompis
Min gråa hälsar
![]()
HeheDu har säkert tröttnat på den om en vecka eller såskicka mig ett pm då så kan jag köpa den av dig hehe
Kollar på "Vem bor här" på SVT och funderar på varför den som bor där har en bild på @FreakyLeo på väggen.
![]()
![]()
Räkna med 5-6 veckor innan det är bra. Antingen brott eller ledbandsskada..Har gjort det nu, klart bättre!
Titta! en likhet...Ja, och även väldigt gammal vid det här laget...![]()
Snyggt jobbat men Omen hade faktiskt 8 DD så veckan fattades en dag.Försöker mig på en variant på @Omen 's klassiska DD-shot men en klocka för varje veckodag, men med en något modestare uppsättning Sinn-klockor och inte en enda i ädelmetall
![]()
![]()
Kanonfeedback! Har du något konkret tips till denna tar jag det mer än gärna i pm. Har samma band i svart, grön, röd och blå. Lider av tillfällig sinnesförvirring och har just nu svårt för länkar.
Snyggt jobbat men Omen hade faktiskt 8 DD så veckan fattades en dag.![]()
Finns ingen återvändo...Bara att kasta sig ut på eBay alltså![]()
Usch, jag vill ju ut och köra mountainbike.Räkna med 5-6 veckor innan det är bra. Antingen brott eller ledbandsskada..
Tycker detta är en riktigt härlig bild!Försöker mig på en variant på @Omen 's klassiska DD-shot men en klocka för varje veckodag, men med en något modestare uppsättning Sinn-klockor och inte en enda i ädelmetall
![]()
![]()
Du får säga som min fd kollega:Usch, jag vill ju ut och köra mountainbike.![]()
Hehe, kaxigt!Du får säga som min fd kollega:
”Smärtan är där fegheten lämnar kroppen”
Han körde norrlandsfinal i isracing med kluven och av tävlingsläkaren ihoptejpad vadmuskel!
Silvertejp är bra...
Jo, Uffe var, hm, annorlunda!Hehe, kaxigt!![]()
MorningGodmorgon KS!![]()
Sjysst Omega. Vad har den för ref?Godmorgon KS!![]()
Ska tillföra nåt väldigt positivt med det gråa vädret!Godmorgon! Grått och tråkigt![]()
![]()