Tack vännen!Så vacker!! Riktigt spännade köp du gjorde!! Glad för din skull![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack vännen!Så vacker!! Riktigt spännade köp du gjorde!! Glad för din skull![]()
Den ser bra ut
Nja!
Kanonfeedback! Har du något konkret tips till denna tar jag det mer än gärna i pm. Har samma band i svart, grön, röd och blå. Lider av tillfällig sinnesförvirring och har just nu svårt för länkar.Nja!
Lite för blekt band, insertet kräver lite tryck i färgen!![]()
Försöker mig på en variant på @Omen 's klassiska DD-shot men en klocka för varje veckodag, men med en något modestare uppsättning Sinn-klockor och inte en enda i ädelmetall
Grym samling ändåFörsöker mig på en variant på @Omen 's klassiska DD-shot men en klocka för varje veckodag, men med en något modestare uppsättning Sinn-klockor och inte en enda i ädelmetall
Ser ju sjukt bra ut båda pjäserna!Mycket bra AW
![]()
Mums kompisKlockan och jag på väg hem från Stockholm
![]()
Å jag saknar min Gröna känner jag nuMums kompis
Min gråa hälsar
![]()
Grön? För mig är den mellangrå... hehehe, riktig trevlig liten rackare!!Å jag saknar min Gröna känner jag nu![]()
Sicken femma!
aaaah måste sett felGrön? För mig är den mellangrå... hehehe, riktig trevlig liten rackare!!
aaaah måste sett fel..Kanske jag såg vad jag ville se. ...annars måste ju en "Gråing" va sjukt svårfångade!
Grattis
![]()
Ganska kallt. 12-15 på dagen och typ 5-10 på kvällen. Det lär väl hinna bli varmare inom några veckor...Väderrapport?
Ska dit om några veckor...