• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Husse

Patek
Har haft en riktig skitdag... tagit fel på dag, dator strul mm mm kommer nog snart göra kväll
0CB4C500-2C8C-4CDD-8738-D000E2E04579.jpeg
Helt rätt!
När allt jävlas, då stänger man ner, far hem och laddar om!
Du kommer att få en kanonfredag! :)
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Kände så jag också när jag hade min.
Dyrare och finare är lång ifrån bättre alla gånger, kanske ur ett tekniskt perspektiv men karaktär och känsla är inget man köper för pengar.
Du har helt rätt, den kan man absolut vara OWG med utan större problem!
Jag gillar alla SMP och skulle väl egentligen vara lika nöjd med den som @Träff har på bilden ovan. Men vurmar lite extra för svärdvisare och även den här länken av Speedmastertyp även om jag faktiskt gillar den vanliga bondlänken. Dom här 2254 verkar blivit svåra att hitta på sistone, du är inte den förste som vill ha den. Oklokt att sälja mao ;)
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Jag gillar alla SMP och skulle väl egentligen vara lika nöjd med den som @Träff har på bilden ovan. Men vurmar lite extra för svärdvisare och även den här länken av Speedmastertyp även om jag faktiskt gillar den vanliga bondlänken. Dom här 2254 verkar blivit svåra att hitta på sistone, du är inte den förste som vill ha den. Oklokt att sälja mao ;)
Det råkar vara min gamla som @Träff har på handleden ovan, en grym klockan det också!
Ja du har rätt, dom blir inte lättare att hitta i bra skick.
 
Topp