• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Ny turtlepolare på handleden, måste ställa om datumet bara:D
IMG_20190411_180639.jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Två timmar till utan rinnande vatten. Som tur är har jag tre toaletter i huset ... ;)
IWC A 2019-04-11 (vatten).jpg

Nog kom vattnet och fjärrvärmen tillbaka med besked. Som tur var gick jag ner i källaren en liten stund senare och noterade att det sprutade vatten ur en luftningsventil till fjärrvärmen. Mindre översvämning i rummet där fjärrvärmen kommer in. Tog nån timma och ett par samtal innan rätt person kunde få stopp på det. Sen blev det att moppa upp årskilliga hinkar. Försäkringsbolaget kommer i morgon och det lär nog bli totalrenovering av rummet. Som tur är slipper jag ta smällen då fjärrvärmeleverantören äger den del som gick sönder, men det kommer att bli jäkligt jobbigt en tid framöver ... :(
Källare 2019-04-11.jpg


Idag behöver jag två av den här, minst ... ;)
IWC A 2019-04-11 (Whisky).jpg
 

sjökvist

<—Axel Nilson
2-Faktor
Nog kom vattnet och fjärrvärmen tillbaka med besked. Som tur var gick jag ner i källaren en liten stund senare och noterade att det sprutade vatten ur en luftningsventil till fjärrvärmen. Mindre översvämning i rummet där fjärrvärmen kommer in. Tog nån timma och ett par samtal innan rätt person kunde få stopp på det. Sen blev det att moppa upp årskilliga hinkar. Försäkringsbolaget kommer i morgon och det lär nog bli totalrenovering av rummet. Som tur är slipper jag ta smällen då fjärrvärmeleverantören äger den del som gick sönder, men det kommer att bli jäkligt jobbigt en tid framöver ... :(
Källare 2019-04-11.jpg


Idag behöver jag två av den här, minst ... ;)
IWC A 2019-04-11 (Whisky).jpg
Trist

Du får sänka whiskeyflaskan som tröst;)
 

Husse

Patek
Nog kom vattnet och fjärrvärmen tillbaka med besked. Som tur var gick jag ner i källaren en liten stund senare och noterade att det sprutade vatten ur en luftningsventil till fjärrvärmen. Mindre översvämning i rummet där fjärrvärmen kommer in. Tog nån timma och ett par samtal innan rätt person kunde få stopp på det. Sen blev det att moppa upp årskilliga hinkar. Försäkringsbolaget kommer i morgon och det lär nog bli totalrenovering av rummet. Som tur är slipper jag ta smällen då fjärrvärmeleverantören äger den del som gick sönder, men det kommer att bli jäkligt jobbigt en tid framöver ... :(
Källare 2019-04-11.jpg


Idag behöver jag två av den här, minst ... ;)
IWC A 2019-04-11 (Whisky).jpg
Tur att du slipper stå självrisken!
Det är ju redan nog trist och dyrt, även om du får betalt, usch!
Säger som @sjökvist , töm flaskan!
 
Topp