• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Känns mer som "gomidda" än god morgon efter en tidig väckning. Härlig sida, har suttit och lusläst det mesta inklusive massa gamla trådar. Tänkte ta inläggsoskulden med en liten bild från pendlingen.
image.jpg

Kenta!? Jag hänger inte med men ska försöka besvara din fråga ändå. Jag drack en öl, den är på 9,5 % och innehåller 65 cl och kostar 95 kr. Hoppas jag träffade rätt :D

Sorry, mitt försök att vara rolig och härma ett känt tv program.
Vad jag var ute efter, var helt enkelt ett betyg på ölen.
Var den god, hur smakade den?
Tack för den övriga informationen:)

Så jäkla snygg den där :)

Tack Jocke! Jag är så stört nöjd så det liknar ingenting. Jag har haft den nu i tre veckor och efter 2 veckor hade den gått +7sek och nu efter ytterligare en vecka är den nere på +4sek. Aldrig haft en klocka som hållit tiden så exakt. Dessutom är den en dröm att titta på! Jag längtar efter dagen då insertet är slitet och blekt och boetten fått sig några smällar. Att döma av min försäljningshistorik så kommer jag väl aldrig få uppleva den dagen men vem vet... :)

bild_zps67a2679a.jpg

Tack Jocke! Jag är så stört nöjd så det liknar ingenting. Jag har haft den nu i tre veckor och efter 2 veckor hade den gått +7sek och nu efter ytterligare en vecka är den nere på +4sek. Aldrig haft en klocka som hållit tiden så exakt. Dessutom är den en dröm att titta på! Jag längtar efter dagen då insertet är slitet och blekt och boetten fått sig några smällar. Att döma av min försäljningshistorik så kommer jag väl aldrig få uppleva den dagen men vem vet... :)

bild_zps67a2679a.jpg
Ascool dykare! Gillar den gula kl 12 pilen :)

Skickas från min iPhone

Tillbaka
Topp