• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Guldspeedyn. Jag gillar den här klockan extremt mycket, kanske just för att den otippade kombon 18k och Speedy funkar så bra. Den blir ett helt annat djur än sin mer "utilitaristiska" ur-broder.

14638500173_2e318852ae_b.jpg
Tokgrym den där speedyn, gillar alla dina fina bilder också.

711167613_Fb_like_button_answer_1_small.png
 
Livgardets dragoner som K1 med MP-utbildning hette en gång i tiden innan en massa 90-talister började rusa runt där och leva rövare :)

Det är tattooception. En tatuerad tatuering. :)
Kungl. svea livgardets Dragoner. Ett namn man inte kunde säga snabbt fem gånger om så sitt egna liv hängde på det.
Men snyggt spottat, min förra flickväns kompisar trodde dock jag var nazist. "Han har ju ett sånt där nazistkors tatuerat"....
 
Semestern fortsätter och denna klocka växer oerhört på mig.

Börjar inse att detta är den ultimata klockan och egentligen den enda klockan jag behöver.

Dels gillar jag hur den ser ut och den klarar av att dagligen plaska i sthlms skärgård (djupaste har dock varit 5 m) samt att den håller tiden oerhört bra. Just nu ligger jag på +2 s/d vid daglig användning. Att den dessutom är billig gör inte det hela sämre. Några nya repor i glaset har jag lyckats med men vem bryr sig om det :)

Så den klockan som petat ner WZ0041DV:n från att vara favoritklocka:
image.jpg
 
Tillbaka
Topp