• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Sea-Dwellern bland grönsakerna.

Rolex 2014-07-11 - 2.jpg
 
Knäpper två alvedon. Testade att ha semester igår och drack lite för mycket vin. Otaktiskt som tusan inför sista arbetsdagen innan semestern... worth it tho :)



Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Dra in en ipren också. Det är mirakelkuren det. 2 alvedon+1 ipren, sen är man människa igen, oavsett vad som hänt!
 
Den blir så liten! Jag skulle vilja ha ett original Omega-gummi till min, men det är saftigt med 5 lax för gummi+viklås fan.
Jo, den blir lite nättare. Men det gör inget, den är ju rätt maffig ändå. Har redan hunnit kränga på nästa band. Riktigt fint, och nu får jag äntligen lite reaktioner från folk. När jag kört på länk är det ingen som lagt märket till att jag har en ny klocka.
5lax känns lite väl mycket, även om orginalgummit sitter jävligt mycket snyggare.
image.jpg
 
Jo, den blir lite nättare. Men det gör inget, den är ju rätt maffig ändå. Har redan hunnit kränga på nästa band. Riktigt fint, och nu får jag äntligen lite reaktioner från folk. När jag kört på länk är det ingen som lagt märket till att jag har en ny klocka.
5lax känns lite väl mycket, även om orginalgummit sitter jävligt mycket snyggare.
image.jpg

Ska ha originalgummit med röd söm till min med orange bezel. Än så länge är jag för snål, så då är det länk som gäller.
 
Tillbaka
Topp