• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En kvällstur till affären:rolleyes:
20190507_210250.jpg
 
Fy fan!
Stopp i kopiator/skrivare är aldrig roligt.
Den här tiden på dygnet är det omänskligt jävligt!
Tycker riktigt jäkla synd om dig.
Hoppas på snar lösning! :)
Jag fick kopiera varje papper för sig... det gick fortare än att trassla med matningen.
Men på en skala 1-10 så var det 9 i tråkighets skalan.
Satt bara och väntade på beställaren skulle ringa och efterfråga alla underlag som skulle inkommit nyss. Men jag hann få iväg allt. K morgon är en ny arbetsdag med nya utmaningar :)
 
Avrundar kvällen med Champions Leauge i sängläge!

3CBF63AF-ABAC-41FA-82DB-3B746DC72D80.jpeg
5BCB6168-A097-4525-8C55-13E3D4D3CCD2.jpeg


Faktum är att jag ogillar Liverpool som Faen, men när det kommer till Barcelona så avskyr jag dom!

Så GO Pools!
Så, jag gissar att du inte är ett ManU fan? Denna och för några säsonger bakåt är skadeglädje den enda sanna glädjen:(, eller en snygg klocka förstås:D
 
Så, jag gissar att du inte är ett ManU fan? Denna och för några säsonger bakåt är skadeglädje den enda sanna glädjen:(, eller en snygg klocka förstås:D

NEJ! Inte direkt, anledningen att jag ine håller på Barca, är att dom har Suarez och att dom ramlar och filmar hela tiden! Däremot så gillar jag Messi som bara den...

Mitt lag är Aston Villa, så att vara skadeglad är inte min grej faktiskt!

Tackar, Monnwatch är helt OK Hehe :cool::)!
 
Tillbaka
Topp