Ja nörden i mig hoppade högt av glädjeBra premium på kronan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja nörden i mig hoppade högt av glädjeBra premium på kronan!
Det kan jag förstå! De är verkligen trevliga De har något extra!Alltid snyggt med en zodie, längtar hem till min gråvarg
Är det nästa sista redan? Jag skall tjuvtitta innan hustrun som jobbar sent idag. Sedan har jag fyra dagar fulla av jobb från morgon till sen kväll så då får hon ta ikapp... ska bara mörklägga först.Snart näst sista avsnittet av got....
Nedmonteringen av Sverige är sorglig. Men men vi ska väl inte klaga. Det är ju så här vi vill ha det.Sitter och väntar på frun.
Kommunen bestämde att en av byskolorna ska läggas ner.
Så nu ska föräldrarna få se lokalerna.
Till hösten ska hon jobba i en förstaklass med 50(!) elever...
Den är faktiskt riktigt trevligDen tavlan var inte dum, riktigt bra av S&S!
Det är så få elever kvar på den skolan, så att det blir svårt med ekonomin. Däremot är det ett gäng mycket komplicerade barn...Nedmonteringen av Sverige är sorglig. Men men vi ska väl inte klaga. Det är ju så här vi vill ha det.
Helt rätt klocka för ändamålet!Tagit sängläge och kollar på matchen NOR vs SWE.
Sverige gjorde precis 1-0.
Dryckeshållare: Check
varför får man inte grilla på balkongen...
Säger som @Bagarebergstrom , bättre att köra elgrill än att inte grilla/ kuta ner på backen!Du får skaffa en elgrill, då kan man till och med köra flintan framför hockeyn på tv.n
Säger som @Bagarebergstrom , bättre att köra elgrill än att inte grilla/ kuta ner på backen!
Det är inte så illa, brand i grannens balkong/ eget balkongtak är jävligt illa!
Snyggt foto!Utte och går i den fina vår kvällen, gäller att passa på.
Snart näst sista avsnittet av got....
Ok!Vi har tyvärr helt förbud mot grillning på balkongen, varken kol eller el..
Får väl gå med i styrelsen, känns som den enda lösning just nu.. haha
Spännande match kul att du är tbx @Affe.Tagit sängläge och kollar på matchen NOR vs SWE.
Sverige gjorde precis 1-0.
Vackert!
Ok!
Går ju perfekt att grilla i köket/ rummet med elgrill!
Att gå med i styrelsen verkar ju direkt nödvändigt!
Måste ju vara”värre” med rökare på balkongen!
Tycker synd om paddan.. lycka till!Pluggar matte inom flervariabelanalys tillsammans med min sköldpadda
Snarare mig du ska tycka synd om, 70 % har kuggat de senaste två tenorna. Tack!Tycker synd om paddan.. lycka till!
Då är något fel alltså... Men du är ju inte en av dom så det är bara att köra hårtSnarare mig du ska tycka synd om, 70 % har kuggat de senaste två tenorna. Tack!
Tack för dina fina ord!Då är något fel alltså... Men du är ju inte en av dom så det är bara att köra hårt
Förstår jag synd att #$_#@$ dör baraGrym!, vad heter modellen?
On another note så har man typ de två senaste säsongerna kvar (tror jag) att se av GOT, känns bra!
Jag kugga omtenta 3dje juni, dags att börja plugga snart för mig medSnarare mig du ska tycka synd om, 70 % har kuggat de senaste två tenorna. Tack!