• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Fuskar med en bild från gårdagen, men den var så fin att jag smyger in den ändå. Hustrun och jag käkade middag med ett annat par som också har en viss förkärlek till ett visst märke.....

Göstas.jpg

Jag tar inget extra för att jag förgyller bilden med min birkenstockbeklädda fot, it's on the house!

Snygga klockor och sandaler :)

Roadtrip Lund -> Hemavan nu slut. Totalt ganska exakt 150 mil, varav ca 68 idag. Såg två renar, ett par vilsna tyskar, samt Björn Ferrys hem i byn Ensamheten.
image.jpg

När man reser genom sverige inser man vilka vackra vyer som uppenbaras. Man funderar ju verkligen vad denna väg skall erbjuda. Och hoppas... Kör man här kanske man slipper införskaffa en helgulds DD för att få ligga.
image.jpg

Passade på att svänga förbi turistvägen mellan Sollefteå och Näsåker. Passerade en schysst järnvägsbro (stambanan genom Norrland?)
image.jpg

Väl framme i Hemavan konstaterar man att vädret är underbart. Förutom att klaga på att det är varmt kan man klaga på att det är ljust. Någon som inte varit med om midnattssol kan inte förstå. Förutom ljuset uppskattar jag att se lite snö såhär i Juli.

image.jpg

Hoppas inlägget inte blev för långt. Som tyskarna säger: den der reist hat etwas zu erzählen. F.ö. får man väl gratulera Tyskland till VM-guldet. Om man nu skall ta ut det i förskott.

Funderar på knoppa, om 5,5 timmar kommer straffet för att man suttit uppe länge ikväll och tramsat på nätet... Godnatt!

husy3a9u.jpg

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Om bara några timmar kliver jag på semester, för första gången på tre år och för första gången som pappa :)
image.jpg
vad kan då passa bättre än en explorer i rätt storlek? gvs på ett original isofrane.

Tillbaka
Topp