• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Pendlar till jobbet över sundet.

image.jpg
 
Nej Zacke. Det fanns en tråd där vi tog bilder på våra klockor när vi grillade. Den är borta.
Mina bilder finns nu i:
-den första och enda dagens klocktråd
Tydligen fick vi inte ha en sådan kul tråd.
Ibland undrar jag varför vi inte buntar ihop allt i en låååååååååååååååååååååååååång tråd där ingen orkar skrolla sig fram.
Det finns en viss poäng i att variera trådarna lite.
Trodde detta var ett forum med högt i tak!
 
Nej Zacke. Det fanns en tråd där vi tog bilder på våra klockor när vi grillade. Den är borta.
Mina bilder finns nu i:
-den första och enda dagens klocktråd
Tydligen fick vi inte ha en sådan kul tråd.
Ibland undrar jag varför vi inte buntar ihop allt i en låååååååååååååååååååååååååång tråd där ingen orkar skrolla sig fram.
Det finns en viss poäng i att variera trådarna lite.
Trodde detta var ett forum med högt i tak!


Det känns som att du med flera saknar den här grilltråden ganska mycket. Jag vill minnas att jag sett en sådan grilltråd någon gång, men efter ett febrilt letande så hittade jag endast den ovan som påminner om en grilltråd. Jag trodde i min enfald att det kanske var den jag sett och som alla ville få fram igen.
 
Det känns som att du med flera saknar den här grilltråden ganska mycket. Jag vill minnas att jag sett en sådan grilltråd någon gång, men efter ett febrilt letande så hittade jag endast den ovan som påminner om en grilltråd. Jag trodde i min enfald att det kanske var den jag sett och som alla ville få fram igen.

Nej. Det är ju inte så lätt att hitta en tråd som är borttagen!
 
Nej. Det är ju inte så lätt att hitta en tråd som är borttagen!
Tycker det är jävligt trist. Finns 7923543st mer skitnödiga trådar än grilltråden... informerade blev vi inte heller, försvinner bara spårlöst av en vresig admin... :(

Själv så läser jag aldrig dagens klocktråd för att jag aldrig skulle kunna hinna med. Roligare med en specifik tråd där det även kan diskuteras lite mellan bilderna.
 
Nej. Det är ju inte så lätt att hitta en tråd som är borttagen!

Tycker det är jävligt trist. Finns 7923543st mer skitnödiga trådar än grilltråden... informerade blev vi inte heller, försvinner bara spårlöst av en vresig admin... :(
Själv så läser jag aldrig dagens klocktråd för att jag aldrig skulle kunna hinna med. Roligare med en specifik tråd där det även kan diskuteras lite mellan bilderna.

Jag börjar på ny kula:
https://klocksnack.se/threads/grilltråden-v2-0.26851/
 
Tillbaka
Topp