Lite vapenvård på kängorna hade inte skadat men visst man tappar den härliga patinanTar igen mig efter första perioden!
Ha en toppen dag nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite vapenvård på kängorna hade inte skadat men visst man tappar den härliga patinanTar igen mig efter första perioden!
Du har en belgisk moule-frite-själ, min vän.Äntligen lite mat musslor
Lite vapenvård på kängorna hade inte skadat men visst man tappar den härliga patinan
Ha en toppen dag nu
Riktigt bra utbud och faktiskt trevliga butiker!Funderar på hur många timmar jag behöver på flygplatsen innan hemresan imorgon!
Vad sysselsätter du dig med?Tar igen mig efter första perioden!
De där är bra! Jag hade en sådan som första dyrare klockaDags för Göteborgsvarvet, försöka peppa löparna ända in i mål
Hahah det är sant det!!Hehe...det kan du nog ha rätt i kompis, men det är ju så skönt att få bestämma när man ska göra det, och inte som när man gjorde lumpen att man måste göra det varje dag... Önska dig detsamma!
StiligtKlär på mig, skönt med sovmorgon