• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Monterar länk. Men här får fan Seiko skämmas. Världens sämsta dykarförlängning. Samma obekväma lösning som på länk till t.ex. Turtle.

Detta borde inte få finnas på en klocka i den här prisklassen.
IMG_20190519_213924-01.jpeg

För en som alltid brukar föredra länk är detta ett dåligt betyg. Men samtidigt lite kul att för första gången någonsin föredra en klocka utan länk. Blir nog nato på tisdag igen.

Körde du med ordentligt andningsskydd, eller är du hög som en postcykel? :D
Väntar med spänning på sommarbilen!
Det var 15 par plasthandskar och frisklufts mask. Bara att andas utanför i öppningen i 2 min räckte gott ;)
Hjärnan smälter nog lite om man andas in det där för länge.

Det var härligt att köra lite Rs2, den ska få en polering och en liten kontroll inför sommaren

Det var 15 par plasthandskar och frisklufts mask. Bara att andas utanför i öppningen i 2 min räckte gott ;)
Hjärnan smälter nog lite om man andas in det där för länge.

Det var härligt att köra lite Rs2, den ska få en polering och en liten kontroll inför sommaren
Klokt att köra hängslen och livrem!
Elaka kemikalier det där.
Minns när man var yngre, resterade farsans plastbåt, fixade med bilar, lödde högtalarkabel inne i baslådorna till vårat mobila disco (Stroboman)!
Aldrig handskar, kåpor eller mask.
Dumt!
Bättre med sånt nu!
Jäkla gött med RS2:a! :)

Klokt att köra hängslen och livrem!
Elaka kemikalier det där.
Minns när man var yngre, resterade farsans plastbåt, fixade med bilar, lödde högtalarkabel inne i baslådorna till vårat mobila disco (Stroboman)!
Aldrig handskar, kåpor eller mask.
Dumt!
Bättre med sånt nu!
Jäkla gött med RS2:a! :)
Hahaha, ja det är lätt att vara efterklok. Tokiga saker sker lätt.
Vi har över ett ton med epoxi som ska in så mask kändes som ett bra alternativ om jag ska fungera några år till.

Kommer lite bilder på ådin senare i veckan eller i början på nästa :)

Tillbaka
Topp