Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det var lugntHmm, du får gilla på klockan, inte käftis!
Vadstena? Har du kollat toan på Mårten Skinnares hus?En glass vid slottet
Vadstena? Har du kollat toan på Mårten Skinnares hus?
Mårten jobbade i Vadstena i början av 1500-talet. Han hade ett burspråk på övervåningen. Det användes som toa, där resultatet hamnade på gatan! Dick Harisson skrev om det i SvD i dag, men jag visste om det långt tidigare.Stämde bra..
Missade det, upplys mig
Glöm inte titta in till @sjökvist och köpa snusUte på vift i Linköping, ruggigt varmt ute.
Glöm inte titta in till @sjökvistUte på vift i Linköping, ruggigt varmt ute.
Två absoluta favoriter! Svårt att välja, förstår jag, även om det är två helt olika modeller.Jämför dessa godingar
Om du går den promenaden utan att stanna för klockfoto, då förlorar den ju sin mening, Pw, alltså!PW överstökat och nu är det dags att laga lite mat, blir nog något med spagetti.
Stanna bara en gång på dagens PW för att fota klockan, små förbättringar, snart kan jag nog gå hela 5km utan att fota klockan
HögerJämför dessa godingar
PW överstökat och nu är det dags att laga lite mat, blir nog något med spagetti.
Stanna bara en gång på dagens PW för att fota klockan, små förbättringar, snart kan jag nog gå hela 5km utan att fota klockan