Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant sant, kanske ska stanna mer?Om du går den promenaden utan att stanna för klockfoto, då förlorar den ju sin mening, Pw, alltså!
TackFortsätt att stanna och ta foton. Sjukt bra bild
Sant sant, kanske ska stanna mer?
Tack
Tack själv, riktigt trevligt att ses en snabbis!På väg hem efter dagens andra klockaffär, en in och en ut. Tack @-RI- för ett trevligt möte och smidig affär!
Kommer hem till helgen för att befria JooS från hans klocka, tror dock inte jag kan i helgen så 31e eller 1e? Och så är Pannan utlånad borde dock vara tillbaks till den 1e.Kommer du förbi stan något i närtid tar jag gärna en öl i solen och fotar lite pannor..
Det är ju fusk att gå direkt på efterrätten.Älsklings käket framför allt annat!
Kommer hem till helgen för att befria JooS från hans klocka, tror dock inte jag kan i helgen så 31e eller 1e? Och så är Pannan utlånad borde dock vara tillbaks till den 1e.
Vad betyder PW? Prework man dricker innan man börjar jobbaPW överstökat och nu är det dags att laga lite mat, blir nog något med spagetti.
Stanna bara en gång på dagens PW för att fota klockan, små förbättringar, snart kan jag nog gå hela 5km utan att fota klockan
Va annars?Vad betyder PW? Prework man dricker innan man börjar jobba
Förstår det, Grattis!Kunde inte vänta tills jag kom hem