• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På med den Rosa Zodiaken och plocka ihop pantflaskor och sen mot Ica.
15592202466761158816096403821083.jpg

LV som pantkasse?:) Très Chic :p

Man tager vad man haver, lagom storlek och bra men svårburen då den bara har en bärrem. Åker nog ut på Lifestyle k&s tror jag eller kanske inte har inte riktigt bestämt mig.

Alla dessa matbilder gillas. Mysigt och som det alltid var när man började lurka runt på KS. Själv har jag barnen hemma för sommarjobb efter att ha avslutat sina universitetsstudier. Augusti flyttar de till Sthlm så till dess skall de skämmas bort. Tyvärr inga bilder men...
I tisdags skolbespisningens köttförssås med spagetti (skall vara överkokt)
I går kalops i från slow cocker... Grymt
Om 20 minuter gör jag pasta med rökt lax, bladspenat, citron, och rivne pepparrot. Minns jag så postar jag bild på detta...
Tack för postandet!

Tack...va kul att det uppskattas med matbilder, tycker själv att det är trevligt, när forummedlemmar postar det, folk jag kommer på med rak arm som också gör det är, @jabla, @FilPro . Hehe...ser fram emot denna matbilder @1965ek , och självklart så ska du skämma bort kidsen fram till augusti , lite kul att dom gillar överkokt pasta dock :D.

Kvällens pasta du skulle göra lät riktigt gött, ser gärna att det kommer bild på detta ;)!

Ha en trevlig kväll...

Mvh // Affe

Tack...va kul att det uppskattas med matbilder, tycker själv att det är trevligt, när forummedlemmar postar det, folk jag kommer på med rak arm är, @jabla, @FilPro . Hehe...ser fram emot denna matbilder @1965ek , och självklart så ska du skämma bort kidsen fram till augusti , lite kul att dom gillar överkokt pasta dock :D.

Kvällens pasta du skulle göra lät riktigt gött, ser gärna att det kommer bild på detta ;)!

Ha en trevlig kväll...

Mvh // Affe
Med en sådan uppmaning från en forumräv knyter jag ett snöre runt fingret för att komma ihåg. Sannolikt även plocka av mig min Casio square och sätta på min Explorer för att vara extra högtidlig...

Tillbaka
Topp