Granger9050
Silver
Förstår precis vad du menar. Känner igen det.![]()
Kör över trösklar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår precis vad du menar. Känner igen det.![]()
Kör över trösklar...
Grattis.Firar nationaldagen med ny klocka
![]()
Är de små får man ta två
Klassiker!![]()
Kör över trösklar...
Grattis till förvärvetFirar nationaldagen med ny klocka
![]()
22 minuter och 21 sekunder tog detVäntar på tjejen och chronografen är igång "jag är klar om 10 min" ..både jag och speedyn har svårt att tro på det, vi får se![]()
Grattis.
Trevligt dinka
Tack ska ni ha!Grattis till förvärvet![]()
Vad ska man göra22 minuter och 21 sekunder tog det![]()
Funderar på ett sådant rör på campingen28 grader inomhus, 8 grader i marken. Dags för en Royal passande nog!
![]()
![]()
Tycker jag! Glöm inte borr utrustningenFunderar på ett sådant rör på campingen![]()
Just denna TV (XF9005) finns det gott om recensioner på. Just nu säljer Hifi-klubben den till makalöst bra pris.Hehe...65” räcker långt, har väl själv sneglat på det som ett komplement till duken! Du får göra en recension på tvn när du tittat in den ett tag!
Nejdå den tar jag på lastbilenTycker jag! Glöm inte borr utrustningen
![]()
Precis i tid22 minuter och 21 sekunder tog det![]()
Respekt!![]()
![]()
Syr upp fruns klänning ikväll!
Fint det! Glöm inte att skruva in kronan baraLondon calling
![]()
Ja jag tyckte att något inte stämde med bilden.Fint det! Glöm inte att skruva in kronan bara![]()
Förstår inte prioriteringen?Firar nationaldan i stugan. Skruvar ikeamöbler. Hoppas hinna med en GT sen.
![]()
![]()
![]()
#förattjagärvärddetLigger och tar igen mig i soffan på altanen!
![]()