• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

9521840A-BEC0-4AFE-92B7-422238AFCB53.jpeg

Mycket nu ! Solvalla och Elitloppet att följa å på Tv:n ishockey samt fixa till en Caesar sallad under tiden. Ha ´re bäst //🧐
IMG_8808.jpeg

Edit: Grattis tre kronor till bronset å nu blir det kvällsspis..

Senast ändrad:
Mor som jag är får jag själv bestämma vad som är det ultimata morsdagsfirandet, och när det uppstod en möjlighet att ta med min egen mor och min egen dotter på morsdagsutflykt så gjorde jag det såklart. Även om jag känt mig lite frånvarande ibland har ingen behövt en sån här utrustning för att få kontakt med mig.
Jag hoppas att ni inte gjort era barns mödrar eller era egna mödrar besvikna idag och att ni givit era barns mödrar blommor och bubbel och era egna mödrar fina teckningar.
IMG_8312.jpeg
IMG_8316.jpeg
IMG_8324.jpeg
IMG_8325.jpeg
613b384dd4a397ac1c6970a11dee332f.jpeg

Spenderat helgen med att gå igenom saker i pappas hus, tillsammans med min syster och pappas fru.
Sorterat 1900 gitarrtidningar, tömt och städat ett hyrt förråd, sorterat VHS-band och gamla kassettband, åkt till tippen, ställt i ordning instrument inför visning i veckan samt sorterat kanske 80 par av hans skor.
Blev några till mig som jag fick nytta av, alltid nåt ändå.
IMG_5601.jpeg
IMG_5599.jpeg

Tillbaka
Topp