Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det var det. Ganska mkt modernare vagnar i år men några riktiga gamla pärlor.Sofiero?
Pilsner och teckenspråk kommer man lång med !Tog en springtur på norra Sicilien vid cefalu och var tvungen att återhänta mig lite. Hittade ett litet hamncafe med ett gäng sköna gubbar och nu blir det öl. Min italienska är kass och deras engelska sådär men det blir nog bra. Inte en turist så långt ögat når förutom jag då...
![]()
Tack! Jopp iPhone XVilken jäkla härlig och bra bild! Är den tagen med mobilkamera?
Njaaae iwc skulle iof vara kul att testa men det är nåt särskilt med breitling på sommarenNew omega eller iwc
Är ett par år sedan jag var där fastän jag bor på cykelavstånd.Ja, det var det. Ganska mkt modernare vagnar i år men några riktiga gamla pärlor.
På bilden en Shelby Daytona (replika) med härligt muller som såg till att det gungade i barnvagnarna![]()
Jäklar, vilken snyggt tavla![]()
Siestan över
Ahh, du har kommit över enMatkoma
![]()
Ofta funkar det bättre att flyga reguljärt och att boka självBevakar priser på en semestervecka vid Medelhavet från nästa helg. Fan vad priserna går upp och ner hela tiden ...
![]()
Länge sedan jag var där själv, uppväxt i bygden, men huserar nu söderut. Tycker att det var värt sina 150krÄr ett par år sedan jag var där fastän jag bor på cykelavstånd.
Jupp, kunde inte låta bli när det seglade förbi en till bra pris på K&SAhh, du har kommit över enMin ligger fortfarande och väntar på lite tlc
![]()
Betyder 042 att du är från Helsingborgstrakten?Promenad genom stan
![]()
Man är ju bortskömd med att se många av bilarna på väg dit eller hem.Länge sedan jag var där själv, uppväxt i bygden, men huserar nu söderut. Tycker att det var värt sina 150kr
Betyder 042 att du är från Helsingborgstrakten?