• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vintage
image.jpg

Tog en springtur på norra Sicilien vid cefalu och var tvungen att återhänta mig lite. Hittade ett litet hamncafe med ett gäng sköna gubbar och nu blir det öl. Min italienska är kass och deras engelska sådär men det blir nog bra. Inte en turist så långt ögat når förutom jag då...
20190609_181645_HDR.jpg

Ahh, du har kommit över en :cigar: Min ligger fortfarande och väntar på lite tlc :bag:
Jupp, kunde inte låta bli när det seglade förbi en till bra pris på K&S :) Dock är den långt ifrån perfekt trots att den är i oförskämt bra skick generellt. Har en bevakning liggandes på ett nytt orginalglas och hoppas på att få napp någon gång :) Priserna vintage digitalare har verkligen levt laban det senaste. Sett klockor som brukade gå för 5k+ gå för under tusingen.

Tillbaka
Topp