Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Avstod nubben för din skull så att du inte skulle bli mycket avundsjuk.Lite avundsjuk blir jag allt![]()
Men låt klockan täcka den då!Kaffe såklart! Men fiffan va fult det är när klockbrännan tittar fram...
Tur man inte tappade den på gräsmattan.Vad har hänt med den? Ser bara urtavlan!
![]()
Tackar tackar, själv är jag dock av den uppfattningen att man aldrig ska stå över ett tillfälle att dricka sprit.Avstod nubben för din skull så att du inte skulle bli mycket avundsjuk.![]()
Mums, då är sommaren officiellt härAvrundar med svenska jordgubbar.
![]()
Grattis!va skönt att höraHämtar dricka i källaren.
Lite blötmat till katterna, Stella klarade livet i dag
Veterinären hade lite frågor över telefonen. Hon svarar bra på smärtlindringen och vi medicinerar illamåendet.
Hon stannar ett tag till innan hon går över regnbågsbron!![]()
![]()
Glada nyheterHämtar dricka i källaren.
Veterinären hade lite frågor över telefonen. Hon svarar bra på smärtlindringen och vi medicinerar illamåendet.
![]()
Den är grym ju.Fick den här i samband med ett byte, någon som har erfarenhet (på gott och ont) av SixtyFive?.
Hoppas på gott annars åker den fortare än sparris kokar...
![]()
Om någon gillar den eller inte bryr jag mig inte om, men jag hade gärna tagit emot kommentarer om kvalitet’nDen är grym ju.
Varför åker den om någon säger att dom inte gillar den?
Kvalitén är bra. Oris gör bra grejer.Om någon gillar den eller inte bryr jag mig inte om, men jag hade gärna tagit emot kommentarer om kvalitet’n
Gött att höra. Aldrig provat det märketKvalitén är bra. Oris gör bra grejer.
Högklassigt och snyggt! Folk borde se o lära av er. Så trött på att se allt skräp. Uppfriskande!Kvällspromenad
![]()
Snyggt, vilken tillverkare på gräddfilen?Första svenska nypotatisen i år för vår del avnjuts på altanen med matjesill.
![]()
Skånemejerier.Snyggt, vilken tillverkare på gräddfilen?![]()
Ahh, storlek och typ? Nöjd hoppas jagSkånemejerier.![]()
Ja men det är ju andra, tredje och fjärde ocksåFörsta är så jävla god. Trevlig helg
![]()
Det är ruset man vill åt.Ja men det är ju andra, tredje och fjärde ocksåTrevlig helg kompis!
Mycket nöjd!Ahh, storlek och typ? Nöjd hoppas jag![]()
Mycket nöjd!
Var en sån här:
![]()
Men föredrar egentligen den här förpackningen till sill och potatis:
![]()
Smaskens!Hämtar dricka i källaren.
![]()