Någon gång då och då är väl hanterbart men det har varit så fem dagar på raken nu.Det där är pain in the a** när det händer.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon gång då och då är väl hanterbart men det har varit så fem dagar på raken nu.Det där är pain in the a** när det händer.
Funderar på att byta batteri och ta dom i rotation igen!Den där gamla Gulen va ball. Skönt att visa annat än nitti tusen Rolex.![]()
Vet hur det känns. Samma här av någon anledning, lite trött blir man.Någon gång då och då är väl hanterbart men det har varit så fem dagar på raken nu.Min fru är dessutom inte hemma så ingen som kan byta av heller.
![]()
Ser ut som Dalarna nånstans. Mysigt
Galet, visst jag är inte helt bevandrad i Sverige ( man blir inte profet i sitt eget land ).Tro det eller ej, men det faktiskt någonstans i Skåne!
Tack så mycketOtrolig. Finner knappt ord för den
Galet, visst jag är inte helt bevandrad i Sverige ( man blir inte profet i sitt eget land ).![]()
haha ja precis.. Sist ja va i Skåne var det platt å jävligt, fyllt med snapphanar o golvsittare.Åja, det var ingen dålig gissning
Öppna vidder...... röda stugor med vita knutar. Undersköna blonda dalkullor som springer omkring bland älgarna och fyller en med livslust. Det var vad jag läste in av bilderna iaf![]()
Vad då för något, märke? Ser nydanade ut.Dricker
![]()
![]()
Du har väl en arbetsför sambo?!Hehe...In your dreams Dude, nä, ska upp och skrapa resterande fönster till verandan vi ska glasa in
!
Jag har också en röd stuga med vita knutar!Tro det eller ej, men det faktiskt någonstans i Skåne!
Fick smaka världens största soukipizza tidigare
Med 24 kg renkött på, och en lokal öl.
![]()
Portionsförpackat Fredagsmys är underskattat!F.r.e.d.a.g.s.m.y.s
![]()
Rolex-gener eller buksvågrar?Träffade lite kändisar och deras ägare på Rosella på väg till Finska Kongo!
Tack för ett trevligt snack mr @Räv , det hoppas jag vi gör om snart igen nu när vi båda är från samma genpool!
![]()
Bra kämpat! Bara resten kvarEn början i alla fall ...
![]()
Häckjävel ...
![]()
Troligen både och... som sagt åland är litetRolex-gener eller buksvågrar?![]()
Träffade lite kändisar och deras ägare på Rosella på väg till Finska Kongo!
Tack för ett trevligt snack mr @Räv , det hoppas jag vi gör om snart igen nu när vi båda är från samma genpool!
![]()
Du vet vart jag finns om du ska ut och åka i morgonTack själv! Och vi är ju praktiskt taget släkt...
PS. Klart man har gmt-funktion när det är en timmes tidsskillnad...
Varför bor du så långt bort från mig?Självklart! Allt för Mr Zodiac![]()
Inte lätt att hålla rätt på, men kul som dyker upp i din snickarbodDu har bara missat den kompis, har haft den över ett år om jag minns rätt
!