Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När jag bodde i Sthlm kallades de för nollåttor. Skrek och skitade ned...Ja det är faktiskt högst troligt, båda är fan lika lömska![]()
Ja det är ett jävla liv från morgon till kvällNär jag bodde i Sthlm kallades de för nollåttor. Skrek och skitade ned...![]()
38 mmRiktigt snygg vad är måttet på den om man får fråga?![]()
Det är okej, för då får jag mer entrecoteErkänner direkt!
Jag vill gärna BÅDE entrecote och fläskfilé!![]()
Rätt åt dem som inte tyckte kossan var god nog!Det är okej, för då får jag mer entrecote
Fläskfilén blev dock för hårt körd då jag lämnade över grillen i 10 minuter.
De tyckte dock det var bra med innertemperatur på 74-76 grader. Alla tycker olika...Rätt åt dem som inte tyckte kossan var god nog!![]()
Gott!!Den här lilla gynnare anmälde sig frivillig som dagens första måltid. Det förtjänar man verkligen när man grävt och burit sten i dagarna 2. 750g T-Bone, kom till Pappa!
![]()
Själv tänker jag utföra underverk i morron utan att jobba!De tyckte dock det var bra med innertemperatur på 74-76 grader. Alla tycker olika...
Men jag är mer än nöjd med mina bitarde och vinet
Mindre nöjd över att jag ska jobba och utföra underverk i morgon![]()
Halvdag är inte heller dåligt! Men det är skönt för oss på KS att du kör hela vägen fram, så att vi får fina uppdatering i denna tråd.Dock inte för mig ser det ut som, blir halvdag på midsommarafton förhoppningsvis!