• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Men när familjen ska åka och äta glass 7 mil bort så är baksäte väldigt bra, annars får man åka annan bil ;)
Vi kallstartade den inne i hallen :heart: lät väldigt gott!!
Det är en Mercedes GT Amg 63s
Det är den enda praktiska superbilen!
M5 finns som kombi, men är ju inte alls lika galen...
Den andra bilen med riktigt gött ljud är den som fick Clarkson att känna sig som ”a happy limp of meat!”

Fantastiskt sommarkväll i skärgården!
15609738652826954646445842178412.jpg

Det är den enda praktiska superbilen!
M5 finns som kombi, men är ju inte alls lika galen...
Den andra bilen med riktigt gött ljud är den som fick Clarkson att känna sig som ”a happy limp of meat!”
M5 satt man bättre i baksätet än Gt 63:an men Gt är riktigt snygg! Livets svåra val ;)

Jaggan Som Clarkson rattar riktigt frän. Men jag hade nog valt någon annan, finns så mycket roliga bilar stt välja på så man blir lite vilsen!

Lite som med klockor, finns så många att välja på. Här kommer en Oris 65 i alla fall :)
D3CCD5E5-929D-40B3-8D31-8ED07D116F2A.jpeg
6D63F468-CCBC-4F1D-BA07-B43168012B25.jpeg

I väntan på Pizza tidigare ikväll:
DSC_0094.JPG

Fick på en lång 40-sträcka en EPA bakom mig som närmade sig som en raket och fick troligtvis för sig att imponera på sällskapet i bilen genom att planera en farlig omkörning:rage:
MEN även 30+ farbrorn kan vara fräck så jag gled sakta förbi och knäppte en bild på den gröna raketen:D
Småglinet tittade som aldrig förr!
DSC_0099.JPG

Tillbaka
Topp