Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter smarrigt! Som min tradition lyder, kryddning och lagring minst en månad innan dagen D. Blending kvällen innan...alltså imorrn testing, testing. Kryddningen i år är pors, kummin och lite lime.Midsommarsnapsen är klar. Klassisk - kummin, anis, fänkål.
![]()
Den hörnan blev jättefin!Är och hämtar lite sallad i Los Tantos grönsaksland, hon har grönare fingrar än vad jag har, det kan jag säga med lätthet!
![]()
![]()
Så nu blir det en smarrig bönsallad med ägg!
![]()
![]()
Den hörnan blev jättefin!
Toppat med den fantastiska stolen!![]()
En av två moderna bilar som får låta RIKTIGT brutalt och inte helt sterilt lika dant hela tiden!Hur hamnar jag här egentligen? Jag skulle bara åka på ett ärende...
grymt vacker ljud!! Man satt förvånansvärt bra i baksätet!
![]()
![]()
![]()
Skottsäker?Hur hamnar jag här egentligen? Jag skulle bara åka på ett ärende...
grymt vacker ljud!! Man satt förvånansvärt bra i baksätet!
![]()
![]()
![]()
Dessvärre inte! Så det blev inget köp.Skottsäker?![]()
Tackar ödmjukast, Maestro.Bra där, ombyte förnöjer, ser både gott och vackert ut Dude!
Men när familjen ska åka och äta glass 7 mil bort så är baksäte väldigt bra, annars får man åka annan bilEn av två moderna bilar som får låta RIKTIGT brutalt och inte helt sterilt lika dant hela tiden!
Baksäte?
Köper man den tänker man väl inte åka i baksätet...![]()
Utförligt och coolt svar. Boss!Dessvärre inte! Så det blev inget köp.
Däremot så var den enligt uppgift snabbaste 4 dörrars sedan runt Nürburgring. Så
Den verkar snabb! Men en kula är snabbare så skottsäker känns nog bättre![]()
...but same watch!?Yet another place, yet another beer ...
![]()