Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så snyggt!!Inför högtider har jag som tradition att ge mig en rejäl omgång med skrot och löpträning dagen innan och på självaste dagen!
Klockan får dessvärre åka av en stund
Som present till mig själv änlände idag en Breitling till mitt närmsta ombud!
![]()
(Notera hur bubblan förstorar upp Tapestry-mönstret!)
![]()
Sjukt snygg! Liknar American psycho-klockanInför högtider har jag som tradition att ge mig en rejäl omgång med skrot och löpträning dagen innan och på självaste dagen!
Klockan får dessvärre åka av en stund
Som present till mig själv änlände idag en Breitling till mitt närmsta ombud!
![]()
(Notera hur bubblan förstorar upp Tapestry-mönstret!)
![]()
Javisst e den!. Har ägt den i en vecka nu och är grymt nöjdSjukt snygg! Liknar American psycho-klockan![]()
Det är bra klös i den tavlan!!!Så snyggt!!
Sabbar ju klockbrännan totalt.Alldeles för varmt me klocka. Besparar banden en massa svett.![]()
![]()
Känner igen det. Det är det eviga problemet med husdjur. Ju finare de är desto värre blir det. Minns med vemod Pedro, han har varit död i 40 år. Första gången vi träffades bet han mig, det blev annorlunda sedan.Nu sover Stella.![]()
![]()
Inväntar midsommarfirandet.
![]()
Du bor i rätt stad. Kanske dags att flytta till Tensta, Rinkeby eller Fisksätra så vi slipper vara oroliga för dig kompis![]()
Helvete vilken smäll![]()
Ett kraftigt åskoväder skojar man inte bort