Testar olika outfits på nyförvärvet. (Brukar alltid sluta med att Oyster åker på igen, men kul med lite omväxling...)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har haft en slurk lt31:a!Öser glykol i slurk-Rovern
![]()
Har haft en slurk lt31:a!
Viktigt att ALDRIG glömma glykolflaskan hemma!
Åkte Romsdalen i Norge, fick skippa Trollstigen pga gränsfall till kokning hela tiden...![]()
Arma klocka!Beundrar den ”nya”
![]()
Hmm, den bilden påminner mig om att jag måste plocka isär, rengöra och smörja axlar och lager på frugans rullstol!I kapitalismens tecken slukade jag en kaffe innan jobb
![]()
Inga konstigheter lite homo service bara
![]()
Bra med service inför sommarens kommande rullHmm, den bilden påminner mig om att jag måste plocka isär, rengöra och smörja axlar och lager på frugans rullstol!
Brukar se mysigt ut efter kattutställningar och annan körning!![]()
![]()
Ingen service i dag, väder och dagens namn, gör att det får vänta!Bra med service inför sommarens kommande rull
Bra att en arbetsbild kunde tjäna som påminnare...
Bild anmodas när du har det isär
Men du......inte idag, idag ska ni njuta uppe i norr
Glad midsommar![]()