Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkänd utsikt! (Och snygg klocka...)
Har hon fickor tillgängliga när hon solar?Dags att byta batteri i min frus enkla fickur som hon använder när hon solar. Ingen jäkla klockbränna där inte ...
![]()
Ny ? Kung kör hubbe som kockJobb jobb..![]()
Snyggt! Kan rekommendera Hirsch Ayrton-gummi till SMPc:n när du vill bada men inte ha länken. Är riktigt snyggt!-Idag fick jag hem nya sommarkläder till min fina duo
![]()
![]()
Det vet jagHehe.. klart jag önskar dig sol![]()
Snyggt! Kan rekommendera Hirsch Ayrton-gummi till SMPc:n när du vill bada men inte ha länken. Är riktigt snyggt!
![]()
Finns många bra gummin men detta gillade jag bäst till min SMPc. Kändes som att det var gjort för just den modellen!-Oh men tack! Jag funderade lite på gummi till Seamastern också men jag visste inte riktigt vad jag skulle vilja...
Men jag var inne på något svart med röda detaljer och där kommer du med det. Kan bli ett sånt med framöver, riktigt snyggt!!