• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

På väg till jobbet, nya höstjackan fick göra tidig premiär o_O
IMG_20190626_092659.jpg
 
Snyggt! Kan rekommendera Hirsch Ayrton-gummi till SMPc:n när du vill bada men inte ha länken. Är riktigt snyggt!
IMG_20180727_102037.jpg

-Oh men tack! Jag funderade lite på gummi till Seamastern också men jag visste inte riktigt vad jag skulle vilja...

Men jag var inne på något svart med röda detaljer och där kommer du med det. Kan bli ett sånt med framöver, riktigt snyggt!!
 
-Oh men tack! Jag funderade lite på gummi till Seamastern också men jag visste inte riktigt vad jag skulle vilja...

Men jag var inne på något svart med röda detaljer och där kommer du med det. Kan bli ett sånt med framöver, riktigt snyggt!!
Finns många bra gummin men detta gillade jag bäst till min SMPc. Kändes som att det var gjort för just den modellen! :)
 
Solar och badar i 29c värme
Men eftersom jag har sålt mina 2 Seiko och inväntar att få upp posten till 20+ för att få posta en köpes tråd

Så bjuder jag på denna bild
*insert Superocean
 

Bilagor

  • 029DA7DB-20B0-4331-9624-D123CC6F0B96.jpeg
    029DA7DB-20B0-4331-9624-D123CC6F0B96.jpeg
    167.4 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp