Andreasbr414
Basic
Ser grymmt gott ut @Affe vad är de allt mäst du har på taldriken?Sen kvällsmat ikväll!
Flytten gick bra, och så var det bara 2tr upp, så en baggis med andra ord’
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser grymmt gott ut @Affe vad är de allt mäst du har på taldriken?Sen kvällsmat ikväll!
Flytten gick bra, och så var det bara 2tr upp, så en baggis med andra ord’
![]()
![]()
Ser grymmt gott ut @Affe vad är de allt mäst du har på taldriken?![]()
Ja, såg då grymmt gott ut!Det var gott som vanligt, tröttnar aldrig på frukt!
Oj...är nog ganska jämt fördelat på frukten oftast, favoritfrukterna är mango och jordgubbar!
Men det är väl tvåhands. Lika tjusigt som eenhands, men annorlunda!Roadtrip! Flugfiske på gång i Norska Glomma.
![]()
Sätt fast den i backen, annars drar den!Kidsen sover, dags o bygga en pergola, nån som har nått tips?
![]()
Öra på glasetCleant! På nästa GTG måste du visa mig hur du gör för att placera klockan så snyggt vid drinken![]()
Kommer ihåg för ett par år sedan när vi var på krog i huvudstaden och jag frågade efter något lokalproducerat. Servitören kom med en Eriksberg och sa att den nog var från trakten.Eriksberg, bryggd på Hisingen![]()
Skruvdragare och mer öl är nog vad som behövs!Kidsen sover, dags o bygga en pergola, nån som har nått tips?
![]()
Trevligt!Semester...
![]()
![]()
Skruvdragare och mer öl är nog vad som behövs!![]()
Fantastiskt snygg bild!Nu blir det soffan![]()
Grym!
Är det flera som står i kö, annars ställer jag mig som 1:a om du någon gång är sugen att byta mot pengar![]()
Skit i pergolan, gör frugan istället.Kidsen sover, dags o bygga en pergola, nån som har nått tips?
![]()
Man tackarFantastiskt snygg bild!
Nu @TheTaleTeller, har jag äntligen servat frugans Panthera!
Efter ett antal kattutställningar var lagren proppad med katthår och annan smuts!
Fegar lite med däckstrycket men nu går den som en räser igen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ram av titan, kolfiber och lite aluminium. Flyttbar bakaxel, kortare hjulbas ger mer livlig rulle!
![]()
![]()
![]()
Löphjulens lager sitter fast mot en bussning på varje sida i gaffeln!
![]()
Quick-release på bakhjulen, kompositekrar, är bara 15 cm vi leverans, behöver aldrig spännas efter!
![]()
![]()
Kul modell! Maffigt case.Bärs och burgare, bra slut på veckan
![]()