Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vem vet, han kanske snart blir utbyttSer trevligt ut, synd att @Widowmaker är med bara...![]()
Pga täckningen, mig eller Breitlingen?Stackars ko!![]()
Vi har precis hämtat ut en saknad familjemedlem som varit på besök hos @rogart-63 (stort tack!)![]()
Tänkte mest på att den är (var) den blivande hamburgaren!Pga täckningen, mig eller Breitlingen?![]()
28 grader är precis lagomI dag badar vi SLA033 och jag. Lagom temp.![]()
Du kör fortfarande med Celsius?Dags för ett dopp, vintervädret levererar härliga svala dagar och nätter
![]()
![]()
Är du pilot eller frågade du om du fick kolla i cockpit? Skulle alltid vilja fråga men är för fegChillar på 10,000 meters höjd![]()
![]()
Japp det är det som gäller även i BrasilienDu kör fortfarande med Celsius?
Försökte ge dig en komplimang, men det är tämligen meningslöstSå jävla trevlig är jag ju inte.