Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Apropå pizza, den här är den grymmaste jag sett. En av mina polare beställde in den här i Budapest och den räckte till två personer. God som fan var den också, jag smakade. Bakom oss satt ett engelskt gäng och dom tog över pizzan när vi gick. Helt otroligt.Ska till och käka pizza!
Behöver fylla på energi, snart tillbaka och avsluta det jag håller på med!
Snyggga bilar, vart är det?Hemkommen efter en heldag i solen och en dag i bilens tecken! En väldigt trevlig dag! Bif. några goa bilder. Min hand är dock inte så solbränd som den ser ut...turligt nog !
Tavlan är grym
Apropå pizza, den här är den grymmaste jag sett. En av mina polare beställde in den här i Budapest och den räckte till två personer. God som fan var den också, jag smakade. Bakom oss satt ett engelskt gäng och dom tog över pizzan när vi gick. Helt otroligt.
Helt fantastiskt att fler än en måsvinge befinner sig på samma plats samtidigt!Hemkommen efter en heldag i solen och en dag i bilens tecken! En väldigt trevlig dag! Bif. några goa bilder. Min hand är dock inte så solbränd som den ser ut...turligt nog !
Hör av dig om Du vill sälja... Sjukt finPrecis sålt min bb58, dvs mer handledstid åt denna
Noterat, men tyvärr står du inte först på listan (fler än jag som tycker att tavelbytet blev bra)Hör av dig om Du vill sälja... Sjukt fin
Försökte trycka med en tving först, vilket brukar gå på framoken, men dessa skulle precis som du säger skruvas in. Försökte skruva med en radiotång men den går inte in och det är svårt att pressa sammtidigt. Hade inte mer tid idag. Får testa att kapa ur en hylsa med vinkelslip för att tillverka ett verktyg imorgon...Har du en stor polygrip, så kanske du kan skruva/ trycka tillbaka kolven?
Vet inte hur många gånger man stått och värmt och jäklats för att få loss ihoprostade delar!
Förr hade jag tillgång till lyft i en lokal som var så hög att jag lätt kunde hissa husbilen! (3.20m)
Brukar motionera oken på den varje år.
Jag byter gärnaGör en @sjökvist och inventerar i husbilen, konstigt, känns mycket roligare än att inventera i butik!
Mucho nice klocka!Lollapalooza
Akta så att du inte skadar gummit!Försökte trycka med en tving först, vilket brukar gå på framoken, men dessa skulle precis som du säger skruvas in. Försökte skruva med en radiotång men den går inte in och det är svårt att pressa sammtidigt. Hade inte mer tid idag. Får testa att kapa ur en hylsa med vinkelslip för att tillverka ett verktyg imorgon...
Fast den röda var en vääldigt påkostad replika Ägaren var en skön typ, frontemblemet hade han hittat på en Merdedeslastbil med rätt dimension på märket!Helt fantastiskt att fler än en måsvinge befinner sig på samma plats samtidigt!
Många fina bilar i övrigt också!
Skön Bron-över-floden-Kwai-vibb där.
Imperial anno 1942 får lite kvällsol.
Kul med närproducerat, här var det lamm från en gård i närheten som vi tillrett.