• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Lets go Red Sox!
6C0EF64B-24EF-4CFD-B564-000C3E7D7FA3.jpeg
 
Ska till och käka pizza!

DA14A96B-2ACB-4F28-9C69-7C4DFCB8FBBD.jpeg


Behöver fylla på energi, snart tillbaka och avsluta det jag håller på med!
38B4B886-6728-4D33-B0ED-B9F6767DA28B.jpeg
Apropå pizza, den här är den grymmaste jag sett. En av mina polare beställde in den här i Budapest och den räckte till två personer. God som fan var den också, jag smakade. Bakom oss satt ett engelskt gäng och dom tog över pizzan när vi gick. Helt otroligt.
20180317_203124.jpg
 
Apropå pizza, den här är den grymmaste jag sett. En av mina polare beställde in den här i Budapest och den räckte till två personer. God som fan var den också, jag smakade. Bakom oss satt ett engelskt gäng och dom tog över pizzan när vi gick. Helt otroligt.
20180317_203124.jpg


Satfäsk...vilken jävla jätte pizza, så riktigt god ut som du sa! Får fan ta en weekend till Budapest ser det ut som, Hehe!
 
Har du en stor polygrip, så kanske du kan skruva/ trycka tillbaka kolven?
Vet inte hur många gånger man stått och värmt och jäklats för att få loss ihoprostade delar!
Förr hade jag tillgång till lyft i en lokal som var så hög att jag lätt kunde hissa husbilen! (3.20m)
Brukar motionera oken på den varje år.
Försökte trycka med en tving först, vilket brukar gå på framoken, men dessa skulle precis som du säger skruvas in. Försökte skruva med en radiotång men den går inte in och det är svårt att pressa sammtidigt. Hade inte mer tid idag. Får testa att kapa ur en hylsa med vinkelslip för att tillverka ett verktyg imorgon...
 
Försökte trycka med en tving först, vilket brukar gå på framoken, men dessa skulle precis som du säger skruvas in. Försökte skruva med en radiotång men den går inte in och det är svårt att pressa sammtidigt. Hade inte mer tid idag. Får testa att kapa ur en hylsa med vinkelslip för att tillverka ett verktyg imorgon...
Akta så att du inte skadar gummit! :D
Lätt hänt när det krånglar!
Om du har två tänger, kan hon som bromsar, klämma medans du vrider!
Kan även, som du säger, funka med uppkapad hylsa!
Håller tummar och tår!
 
Tillbaka
Topp