Tidur
Basic
Klockan ser jag vad det är för nån men vad är det för drink?Drink time
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockan ser jag vad det är för nån men vad är det för drink?Drink time
![]()
Inget IPSC.Mälarslaget?![]()
Okej, härligt med lite nationellt skytteInget IPSC.
Denna vecka är det med min andra klubb. Militär snabb står på schemat första dagarna.
Med den färgen sätter jag en krona på Aperol SpritzKlockan ser jag vad det är för nån men vad är det för drink?
Aperol Spritz - dålig belysning därav konstig färg.Klockan ser jag vad det är för nån men vad är det för drink?
Nja, vet i fanOkej, härligt med lite nationellt skytte![]()
Japp, som att försäkra sig om att företaget fungerar och kunderna håller sig på gott humör. ...Man är mentalt aldrig 100% ledig.Alla har vi våra fritidsintressen![]()
Så jäääkla snygg! Man skulle ju nästan tro att den där skulle vinna något design-prisEn något kylslagen kväll med sommar-Sjöö Sandström på altanen.
![]()
Godmorgon min vän!Står och funderar ifall jag ska fortsätta med mina pardörrar idag!
![]()
![]()
![]()
Regnar groda ute, så jag har ingen lust att fortsätta med det jag höll på med igår!
Är luggarna smalare/tunnare på den blå?Inspekterar dagens inköp! Den blå urtavlan är magisk![]()
![]()
![]()
Nya Datejust 36 jämfört med tidigare modell![]()