Har sommarhus på österlen i närheten av knäbäckshusen! Välidgt fin strand-På Knäbäckshusens strand
![]()
![]()
![]()
Bor du också i närheten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har sommarhus på österlen i närheten av knäbäckshusen! Välidgt fin strand-På Knäbäckshusens strand
![]()
![]()
![]()
I går hade du chansen men fegade med annat glas än ditt eget!Det blev inte några Whiskykort varken i fredags eller igår pga utflykten till Helsingborg, så jag kompenserar lite idag ...
![]()
Såg hur du riktigt led när vi åt grillat i går kväll!Dags för kvällsmat, som jag har saknat att käka sallad!
![]()
![]()
Och sen fixar vi till lite bön, korv och ostsallad!
![]()
![]()
Beklagar!Vi åker hemåt efter ett par timmar på Gekås
![]()
Så sant!Mycket jobb blir det !men samtidigt säkert trevlig ,när det gäller det man gillar .
Kör på Golden Shower eller vad den nu hette!Mycket trams![]()
Hihi, kör något mer i min stil.Kör på Golden Shower eller vad den nu hette!![]()
Borta bra men hemma bäst, har någon sagt !!Dags för kvällsmat, som jag har saknat att käka sallad!
Först iväg och hämta från Los Tantos lilla odling!
![]()
![]()
Och sen fixar vi till lite bön, korv och ostsallad!
![]()
![]()
Har sommarhus på österlen i närheten av knäbäckshusen! Välidgt fin strand
Bor du också i närheten?
Men vad hände? Du fick ju två bra tips av mig!Middag på O'Learys![]()
![]()
![]()