Dykring är faktiskt fortfarande min favoritmetod för simpel tidtagning. Helt oslagbart enkelt!Vi utsn speedy får köra dykar ring![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dykring är faktiskt fortfarande min favoritmetod för simpel tidtagning. Helt oslagbart enkelt!Vi utsn speedy får köra dykar ring![]()
![]()
Varför var du tvungen att stå i kö när det bara är du där?Inne. At the rail
![]()
![]()
Åh du, din smickrare där...Det som är hemligheten för att se ut som 30 vid 40 alltså...
Damn bra bild timer på kameran?-Det var kallt på stranden, mycket vid poolen
![]()
Damn bra bild timer på kameran?![]()
Känner du hur halloumi-skammen kommer krypande...Antibiotika-ost![]()
Joke aside-Haha! Tack, nope, ingen timer, jag fick ta bilden![]()
Där har vi faktiskt haft en GTG när jag var på besök i GBG. Skönt att bara ta hissen upp när det var över.På väg till Bishop Västra Hamngatan
![]()
Den första är alltid lättast.Leker stensättare
![]()
Minnen från Skånehelgen kan vara svåra att få bort.Det blev gräsmattan. Passade även på att skrubba ren fronten på bilen från alla flugor jag samlat på mig under tur och retur Helsingborg nu i helgen ...
![]()
Bra!Hittar denna hommage på landet, hade helt glömt bort den. Fick den vid nåt byte förra året tror jag
![]()
Skammen finns där men det är så gott...Känner du hur halloumi-skammen kommer krypande...
![]()
Svårt att trycka gilla på det, hoppas vi ses nästa sommar!Njuter av sista dagen i Skåne för denna trip
![]()
Själv har jag sett ut som sjutton hela livet utan träning.Det som är hemligheten för att se ut som 30 vid 40 alltså...
Kan bara hålla med men man måste ju bara ha en kronograf. Den är i alla fall oslagbar om man väntar på hustrun i bilen när hon bara skall...Dykring är faktiskt fortfarande min favoritmetod för simpel tidtagning. Helt oslagbart enkelt!
Det är själva köandet som är grejen, musiken är bara bonus.Varför var du tvungen att stå i kö när det bara är du där?![]()
Ungefär som ål!Skammen finns där men det är så gott...![]()
Falköga med andra ord !//Lite fågelskådning.....![]()
Det är perfekt. Och automat dessutom. Att den sen av en händelse råkar likna ett känt märke är en ren tillfällighetBra!
Man måste alltid ha en backupklocka på landet.
AlltidFalköga med andra ord !//![]()
Med all sannolikhet lär vi göra detSvårt att trycka gilla på det, hoppas vi ses nästa sommar!