Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med solkusten menar du naturligtvis Norra Norrlandskusten eller hur?Imorse lämnade vi solkusten, nu blir det några dagar på Västkusten.
![]()
Det ska jag absolut göra!Sådana stunder kan man (senare) ej köpa för pengar, se till att njuta medan det varar![]()
Jag gjorde alltid en massa saker med mina barn när de var småDet ska jag absolut göra!![]()
Nja.. mer åt Marbella hållerMed solkusten menar du naturligtvis Norra Norrlandskusten eller hur?
Skämt åsido men när väl solen skiner så gör den det. Vissa år en vecka som verkar bli årets skörd. Andra år två månader som ifjol, helt galet (22-30) grader konstant. Eller som VM-seglingarna 88. 25-33 grader utan ett moln på två veckor. När de tävlande packat ihop och åkte hem blev det höst samma dag.Med solkusten menar du naturligtvis Norra Norrlandskusten eller hur?
Nå, vad blev det?Om exakt fem minuter går jag in och häller upp mig en iskall öl
![]()
Det blev en Brooklyn 1/2 Ale, rätt bra Session på beskedliga 3,4% gjorde ändå susen i värmenNå, vad blev det?
Har gått över en timme nu!
![]()
Föörsvinnande gott antar jag eftersom du inte hann ta en bild.Det blev en Brooklyn 1/2 Ale, rätt bra Session på beskedliga 3,4% gjorde ändå susen i värmen![]()
Täk då vad de skall fira när du flyttar hemifrån!Pizzatajm, föräldrarna firar att de nu har semester
![]()
![]()
Ja fyfanTäk då vad de skall fira när du flyttar hemifrån!![]()
Grym stad, ser ut som att du har rätt klocka på för vädret utomhusI transfern på väg in mot Prag
![]()
Spöregn vid landning, uppehåll nu. Får hoppas att det håller i sig.Grym stad, ser ut som att du har rätt klocka på för vädret utomhus![]()