Det var bara två, Luminox köpte jag i Kosovo 2012 när jag jobbade där ! //Sådärja!
Nu gjorde du mig avis ggr 3!
Fina tre köp, härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var bara två, Luminox köpte jag i Kosovo 2012 när jag jobbade där ! //Sådärja!
Nu gjorde du mig avis ggr 3!
Fina tre köp, härligt!
Ok!Det var bara två, Luminox köpte jag i Kosovo när jag jobbade där ! //![]()
Tacka och bugar//Ok!
Blev inte mindre avis för det!
Glycinen är så fin!
Superboett på Nivadan!
Härligt!
Affe ! Man behöver inte ......//![]()
Tror du det räcker?
Ser väldigt seriöst ut!
Kämpa bro!![]()
Som jag skrev tidigare idag, män och deras maskiner!//![]()
Tack mannenKanske bättre att ha börjat semestern med Borealis.....
Skitdåligt, jag vet. Men bara inte låta bli
Krya på dig.
Tänker du på grodan eller greenklipparen?Hehe...jag vet, men jag älskar utmaningar och testa gränser! Ser det även som ett trevligt träningspass!
Kommer att räcka precis, trots att jag blev tvungen att beställa 4 kubik till! Tackar, en liten knuff i ryggen kan behövas!
Kul...som fan, undrar vad en sådan här kostar, en sådan här maskin kan man KU ha nytta av, TiHi!
man skall gynna lokalproducerat, eller hur!Nu dricker vi gt
![]()
![]()
Tråkigt! För två år sedan började jag semestern med ansiktsförlamning av nevroborealisSkönt att börja semestern med borrelia![]()
![]()
Stockholm är ju i ett annat land om man bor i Skåne juman skall gynna lokalproducerat, eller hur!
Ajaja det lätt inte nice, känns skönt att man bara fick "vanlig borrelia" nu iallafallTråkigt! För två år sedan började jag semestern med ansiktsförlamning av nevroborealisOch med den antibiotikan fick man inte vistas i solljus
![]()
Sverige är ju stort., men ja se dansken eller var det snapphane ? jag skämtar, ha en trevlig kväll//Stockholm är ju i ett annat land om man bor i Skåne ju![]()
Sent kommer aldrig något gott, eller hur ?//Fredagswirren serverad ...
![]()