Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!!Vi är ute och åker båt i skärgården med Frun och hennes AT.
![]()
Storlek på den?Kommit fram till att om klockan varit bara lite mindre hade den varit nära perfekt
![]()
Det låter onekligen friskt och smarrigt!Haha, I wish
Det är Nespresso sommarkaffe Flat white over ice som är is, mjölk och denna kaffesort. Mycket god faktiskt och perfekt dagen efter lite för mycket öl![]()
Den orangea är en av mina graal-klockor!Kunde inte bestämma mig, blev två.![]()
Big like!Kunde inte bestämma mig, blev två.![]()
Riktigt god chokladGer upp trädgårdsarbetet 26 grader,sol och åskvärme. Återgår till gårdagens aktiviteter veranda häng med kall öl och nyförvärvet,
glad lördag forumiter
![]()
Ny i samling?Den är 40mm
![]()
Jäklar!Äntligen käääääääääk
![]()
Nej, bara ett lånNy i samling?
Testar den typen av sandal men behöver varva varannan dag med andra. Efter ett tag ska väl elefanthuden vara där. Juste bränna!
Förstår vad du menar. Starta redan i maj om vädret tillåter.Testar den typen av sandal men behöver varva varannan dag med andra. Efter ett tag ska väl elefanthuden vara där. Juste bränna!
Edit: Och SOH
Tänk vad lite man behöver... sol och några strandstenar. Omöjligt att misslyckas.Så jäkla skön sommarfeeling i den bilden!![]()