• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Precis hemkommen från en lång dag på stan inklusive ett besök hos AD med frugan. Kanske kan jag få henne att bära klocka snart...
IMG_20190720_143408.jpg
IMG_20190720_143207.jpg
IMG_20190720_143035.jpg
IMG_20190720_142342.jpg
TT gör sig bäst på jubileelänk, enligt mitt tycke. Min sambo kör en och jag satt nyss och tittade på den och tänkte att den är väldigt snygg. Det är dock okej att tycka olika ;)
DD är dock alltid snyggt!!

9B4AC962-2617-429A-AD77-204DEBFCDF23.jpeg
Skulle med SJ till fjällen för att vandra, tåg bokat hela långa vägen. Funkade från Malmö till Göteborg sedan hade SJ tagit bort våra platser på nattåget, vilket vi fick veta först i Göteborg... Inga andra tåg med plats, så nu i taxi för att flyga istället... Fortfarande med strapatsklockan. ”Sicket jädra elände”.

Ibland luras ju närbilder lite. Kanske ovanligt stort lug-to-lug-mått. Om så inte är fallet här så kanske den är lite för stor. Använder du oftast mindre annars?
Tror det är bilden som "luras" lite, bärs inte så stort. Dock trivs jag bäst med mindre klockor för tillfället.

• Like
Reactions: Man
Tillbaka
Topp