Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vissa verkar knappt bry sigFy fabian vad vissa personer parkerar illa!
![]()
![]()
Tack för du delar med dig kul att se sådana klenoderInspirerad av gårdagens månlandarjubileum fick jag lov att rota fram den här idag:
![]()
Inhandlad på plats våren -90 under en gruppresa med mitt dåvarande jobb. Vi fick en rejäl rundtur av anläggningen och hade dessutom sådan tur att rymdfärjan, som skulle skjutits upp ett par dagar tidigare, hade blivit försenad pga dåligt väder så den stod fortfarande på plattan. Har tyvärr bara diabilder från den resan ...
![]()
Gottis ligger mitt i stan. Tjejen var inte snål med portionen!![]()
Kanske @sjökvist som hade lite bråttom? Har hört att han kör som en biltjuv till jobbet när det vankas inventering!Fy fabian vad vissa personer parkerar illa!
![]()
![]()
Hörde att det var gratis Bullens Pilsnerkorv idag...Jag är oskyldig
Tror jag![]()
då hade det garanterat kunnat vara jagHörde att det var gratis Bullens Pilsnerkorv idag...![]()
Den där Suben...Länkarna ligger i UL-plurret.
![]()
Det är ju min tankebubbla varje gång jag ser din 5513, ha haDen där Suben...![]()
Lita inte på elektrisk handbroms eller ?Fy fabian vad vissa personer parkerar illa!
![]()
![]()
Makalöst
Hade en hund som alltid retade sig på flugorna men det var i sällsynta fall hon knep en.......
Vovven hoppad troligtvis inte från golvet till fläkten, vidare till skafferiet över gardinstången till överskåpen på kyl/frys.
Tillbaka samma väg, ner på micron och upp på skåpen ovanför diskbänken.
Väl där sopar hon till flugan som faller till golvet!
Sedan mums!![]()
![]()
Ha, ha, ha!