• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

En smutt Alsace-vin hos en god vän
F357FFFD-6015-4196-A388-3002D04AE6A7.jpeg

Jag mår stundtals lite bättre, men svårt att orka något när man äter betablockad, pulsreglerande och blodtryckssänkande :mad: Dessutom har jag fått någon medicin mot blodfetterna som gör att det värker som fan i musklerna.
Skönt att du känner dig bättre :)

Nu är det inte synd om mig :) Kan nog bli en öl eller 8, hade ju vit dag i söndags ;)
617AFA77-7AE7-4847-A4F4-D49361A20775.jpeg
Jag kör med Rosuvastatin mot höga blodfetter o har aldrig haft några problem av det.hade någon annan statin i början o det funkade sämre - rethosta.

Jag kör med Rosuvastatin mot höga blodfetter o har aldrig haft några problem av det.hade någon annan statin i början o det funkade sämre - rethosta.
Atorvastatin, Losarthan, Metoprolol, Imdur, Eplerone och Brilique. Ingen hosta(!) men den sistnämnda pajar kistan och ger andnöd. Samtidigt vill jag verkligen inte skippa den!
Ska käka den i minst två år till!

Tillbaka
Topp